KONTO

Har du glömt ditt lösenord så kan skapa ett nytt genom att klicka på Logga in uppe i det högra hörnet och sedan på ”glömt lösenordet?”. Fyll sedan i din e-postadress och klicka på fortsätt. Du kommer nu att få ett mail skickat till dig med en länk för att byta lösenordet. Följ instruktionerna i mailet för att skapa ett nytt lösenord.

ORDER

På Mina sidor kan du se om ditt paket är skickat eller om det fortfarande är under behandling. Om ditt paket är skickat så ska du ha fått ett e-mail med en spårningslänk så att du kan spåra ditt paket. Om det däremot står att din order är under behandling så kan det vara så att det saknas något på din order. I så fall hör vi av oss till dig via e-mail och frågar hur du vill göra med den. Det är därför alltid viktigt att du kollar din mail tiden efter du har lagt din order.

BETALNING

Du kan betala din order med Klarna (Sverige, Danmark & Finland), Swish (Sverige) eller med kortbetalning. I vissa fall kan du även betala mot förskottsfaktura eller internfakturering (Företag).
Vilka betalalternativ som är möjliga för dig ser du i kassan.

RABATT OCH KAMPANJER

Rabattkoden aktiverar du i kassan genom att fylla i din rabattkod och klicka på uppdatera. Är koden giltig så kommer din varukorg att sparas om och du kan nu se dina rabatter i kassan.

RETUR OCH REKLAMATION

Vi erbjuder dig möjligheten att ångra ditt köp inom 30 dagar från leverans. I ditt paket medföljer ett returformulär och information om hur du går tillväga. Varan måste returneras i nyskick och vi kan endast ta emot hela kit/satser. Specialtillverkade delar kan ej returneras.



Hittade du inte svaret på din fråga? Kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig!